.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اولین واکنش‌ها به اظهارات جنجالی ؛
مقام وزارت کار پس از اظهارات جنجالی پیرامون کیش و قشم برکنار شد / واکنش پادام: ما که رفتیم اما شما صداقت را دوست نداشتید
سیدسجاد پادام، مدیرکل بیمه‌های اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به دنبال اظهارات نسنجیده در خصوص صندوق‌های بازنشستگی و فروش جزایر کیش و قشم، از سمت خود برکنار شد.
مقام وزارت کار پس از اظهارات جنجالی پیرامون کیش و قشم برکنار شد / واکنش پادام: ما که رفتیم اما شما صداقت را دوست نداشتید

به گزارش شمال نیوز، مدیرکل بیمه‌های اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ویدئویی گفته بود به‌زودی مجبوریم کیش، قشم و خوزستان را بفروشیم تا بتوانیم حقوق بازنشستگان را بدهیم.

 

واکنش‌ها به اظهارات جنجالی

 

سخنگوی دولت در واکنش به این اظهارات گفته بود: هر کسی مشکلی دارد از جیبش این هزینه‌ها را پرداخت کند.

 

همچنین دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت در واکنش به این موضوع گفت: «‌در خصوص بی‌دقتی و کج‌سلیقگی یک مدیر وزارت رفاه در بیان راه‌حلی نادرست برای حل ناترازی صندوق‌های بازنشستگی، وزیر محترم رفاه تأکید کرد موضع مذکور، شخصی و مؤکداً بر خلاف سیاست‌های دولت و اقدامات این وزارتخانه برای حل ریشه‌ای و ساختارمند معضلات بجا مانده از گذشته است.»

 

اظهارات عجیب، کار دست مسئول دولتی داد

 

سرانجام بعد از واکنش‌های متعدد، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: در پی اظهارات حاشیه‌ساز و خلاف‌ واقع مدیرکل بیمه‌های اجتماعی این وزارتخانه، در خصوص ناتوانی دولت در پرداخت حقوق بازنشستگان، وی با دستور معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از سمت خود برکنار شد.

 

خبر برکناری مقام وزارت کار، با انتقادات برخی‌های از جمله یاسر جبرائیلی همراه بود که معتقد بودند عدم سعه صدر دولت باعث می‌شود که از همکاری با افراد توانمند و نخبگان بی‌بهره بماند.

 

در واکنش به این موضوع، سجاد پادام در صفحه توییتر خود نوشت: ما که رفتیم اما شما صداقت را، صراحت را، شفافیت را و اصلاحات را دوست نداشتید.

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.133 seconds.